خانما برا بیمارستان چند دست لباس برا بچه بردارم چه سایزی؟

۵ پاسخ

من پسر اولم طبق سنو اخریم لباس براش برداشتم سایز ۱ گذاشتم ۳۴۰۰ بوددوست ندارم بچم لباسش کیپ باشه هی زور بزنم تا بره تنش دیگ واسه این دومی هم اصلا صفر نخریدم چون دیابتیو تاحالا ک تو سنو ها وزنش زیاده

من دو دست می‌ذارم صفر

من سه دست یک گذاشتم

من دوتا بلوار شلوار برداشتم یه ست بیمارستانی

دو دست اونم صفر

سوال های مرتبط

مامان مهـراد  💙 مامان مهـراد 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی