من پسر اولم طبق سنو اخریم لباس براش برداشتم سایز ۱ گذاشتم ۳۴۰۰ بوددوست ندارم بچم لباسش کیپ باشه هی زور بزنم تا بره تنش دیگ واسه این دومی هم اصلا صفر نخریدم چون دیابتیو تاحالا ک تو سنو ها وزنش زیاده
من دو دست میذارم صفر
من سه دست یک گذاشتم
من دوتا بلوار شلوار برداشتم یه ست بیمارستانی
دو دست اونم صفر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.