خانما باید چند دست لباس برا بچه برا بیمارستان برداریم؟؟؟

۴ پاسخ

به نظر منم دو دست یکیش و که وقتی به دنیا اومد تو بیمارستان تنش کنن یکیشم ک بپوشی و بیاریش خونه

من دو دست بلوز شلوار برداشتم یه دونه ام سرهمی محض احتیاط

۳ دست

دو دست کافیه

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان مهـراد  💙 مامان مهـراد 💙 روزهای ابتدایی تولد