لباس نوزاد برا بیمارستان چند دست بردارم؟

۵ پاسخ

من دو دست بلوز شلوار رکابی برداشتم
یه سرهمی برای وقتی که انشالله مرخص بشم

بنظرم سه تا
دو تا سرهمي
يكي بلوز و شلوار

دو دست بردار

من سه تا برداشتم دوتا بلیز شلوار و ی سرهمی ک ی بلیز شلوار و سرهمیش استفاده شد

دو دست بردار. سایز۰.
رکابی پیراهن شلوار

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی