۶ پاسخ

منم ۲۴ تیر زده، فعلا از سایز صفر و یک و دو هرکدوم دو دست گرفتم حس میکنم کمه به دنیا بیاد طبق فصل و رشدش براش بازم میگیرم

من که هیچی نخریدم. مامانم و مادرشوهرم وسایل خریدن که نمیدونم چی به چیه.
فقط منتظرم درآور نوزاد رو بخرم که بیارم بچینم ببینم کم و کسری چی داره.
اوضاع مالی هم خوب نیست و شوهرم معلوم نیست از ماه دیگه کار داشته باشه و حقوق بگیره یا نه.
خودم هم حقوقم خیلی کمه.
ماهی ۱۷ تومن هم قسط دارم که حقوق خودم ۱۳ تومنه.

منم بچه ام تیر ماهی هست موندم چی براش بگیرم ولی خب نمیشه زیاد لباس تابستانه خرید چون مدت بعدش هوا خنک برا همین از هر کدوم دو سه دست میگیرم

من برای دوقلوها چون احتمال زیاد ریزن ۲ دست سایز ۲ صفر و ۳ دست سایز صفر
یه سرویس ۰ تا ۳ ماه دانالو
سایز ۱ و ۲ و ۳ هم ار هرکدوم ۳ دست
۳ تا هم سرهمی
و تقریبا از همه سایزا زیردکمه
واسه هرکدوم جدا گرفتم
به جز دانالو و سرهمیا بقیه رو تیکه ای و با قیمت معقول گرفتم

از هر سایز حداقل ۳ دست خونگی بگیر زیردکمه و مانتو و شلوار کافیه البته شلوار بیشتر داشته باشی خوبه
۲ دست هم برای مهمونی و بیرون بگیر

منم ۲۰ تیر هست. چون بچه اولم زمستون بوده بیشتر لباسا گرم و. جلو دکمه و آستین بلند خریده بودم. اما سر این. سعی کردم چند دست خونگی شو نازک خنک بردارم

سوال های مرتبط