۵ پاسخ

معمولا غذای خودمون،اما بیشتر غذاهای خورشتی دوست داره.معمولا براش سوپ هم میزارم طی هفته و فرنی و شیربرنج

مثلا چیا میدین

پسرمن همه چی میخوره خداروشکر.هر چی واس خودمون درست کنم میخوره

پسر من تنها چیزی ک میخوره اونم خیلی کم فرنی و سوپ و گاهی کتلت و نیمرو اونم گاهی همین اصلا غذا خور نیست با اینکه شیر روز نمی‌دم

همین غذا خودمون میدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ سالگی
مامان ِ👶شایان مامان ِ👶شایان ۲ سالگی