۳ پاسخ

قطره سدیم کلراید بریز تو دماغش میکروب و ویرووس هارو از بین میبره و راه تنفسش رو باز میکنه

من پسرم سرفه میکرد بردمش دکتر بهش شربت پلارژین داد خیلی خوب بود

سرفه هاش خلط دار بود سرما خورده

سوال های مرتبط