اره عزیزم بهش بده
مشکلی نداره خب ولی اگ بچت رفلاکس داره اصلا نده
آره میشه
مشکلی نداره حتی میتونی پوستشو بگیری اون قسمت نارنجیشو بدی دستش بخوره اینطوری فیبرشم نمیره
زوده
من ک نمیدم دکتر گفته مرکبات زیر یکسال ممنوع
من میدم به پسرم
من همه چی میدم
مرکبات رفلوکسو زیاد میکنه. شب نده.
ب نظرم با کمتر شروع کن ببین معدش اذیت نمیشه
پسر من اجازه نمیده آب بگیرم سریع نصفش تو دهنشه😂😂
من که دادم چند بار
رفلاکس نداره بده
والا من همههههه چی بجز ماهی و عسل ب بچم میدم
من دادم
نه دکتر به دختر من گفت میتونی بدی
تا یک سالگی ممنوعه مرکبات
من ک همیشه میدم مگه اشکالی داره
نه میتونی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.