من که میدادم خیلی هم دوست دلشت
من میدم دوست داره
من میدم
من میدماب پرتقال
در حد کم مثلا یه پر عیب نداره من یه بار زیاد دادم شب تا صبح نفخ کرد
من ۷ ماه دادم
من در حدی ک تو دستش نگه داره ب دهنش بماله دادم حساسیت نشون نداد خداروشکر
نه عزیزم اسیدیه. بهتره تا یکسالگی ندی. ریسک نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.