به پسرم میتونم پرتقال بدم !؟

۸ پاسخ

من که میدادم خیلی هم دوست دلشت

من میدم دوست داره

من میدم

من میدم‌اب پرتقال

در حد کم مثلا یه پر عیب نداره من یه بار زیاد دادم شب تا صبح نفخ کرد

من ۷ ماه دادم

من در حدی ک تو دستش نگه داره ب دهنش بماله دادم حساسیت نشون نداد خداروشکر

نه عزیزم اسیدیه. بهتره تا یکسالگی ندی. ریسک نکن

سوال های مرتبط

مامان آقا رادین مامان آقا رادین ۱۴ ماهگی