۲۲ پاسخ

تو گهواره خیلی دیدم میگن میدیم مشکلی نداره ولی من دادم چون اسید داره هم خودشو هم آبشو هروقت دادم موقع دفع گریه میکرد سوزش داشت

چرا ندی دختر من عاشق پرتغاله آبشم نمیخوره میگه خودش و بده بخورم

عزیزمم
میتونی بدی ولی باید پرتقالت شیرین شیرین باشع ترش معده بچه رو اسیدی میکنه

من دادم انقدر اسید معدش زد بالا و بالا آورد بعدش

رفلاکسش تشدید میشه وقتی میدک

من پرتغال تیکه میکنم تو پستانک میوه خوری میدم زیادی بهش نمیدم

تا یکسال میگن ندید من بعد یکسال دادم
خودت مزه کن شیرینه بده بهش یکم

من به پسرم پرتقال میدم خیلی هم دوست داره

منک دخترم دوسداره میدم گاهی اوقات

نه نده اسید داره خیلی بده مرکبات بالای یکسال

فک کنم چون هم معدرو میسوزونه هم پیپیو اسیدی میکنه موقع دفع شاید سوزش داشته باشن اما پسر من خود پرتقال میخوره مشکلی نبوده

بله گلم میتونی بدی

وقتی شیرین باشه ک مشکلی نداره .میتونی نبات آب کنی بریزی اگه برا نفخش میگی

یکم آب قاطی کن بده

کی گفته ؟؟؟
اتفاقا فوق العاده ست برای بچه
هم آبمیوه ش هم میوه ش

همه چی میتونی بدی منتها به اندازه زیاد نده

من طبیعی شو میدم هر روز یه دونه پرتقال خیلی هم دوس داره لیمو شیرینم میدم هیچی هم نشده از ۸ ماهگی دادم

شیزین باشه چراکه نه

بخاطر اسیدش باعث رفلاکس میشه

چون اسیدیه ممکنه معده بچه اذیت بشه،وگرنه ممنوع نیس..یکم بده دیدی اذیت نمیشه میتونی بدی

ببین برای بچه میوه خودش بهتره چون اب پرتقال فقط قنده ولی اون بافتش فیبرداره و مفیده ولی پرتقال اسیدیه الان شاید براش سخت باشه براری معده اش ولی احتمالا چنددماه دیگه بتونه یکم بخوره

من ک میدم خیلی دوست داره🤔

سوال های مرتبط

مامان آقا رادین مامان آقا رادین ۱۴ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی
مامان مامان ☀️و🌙 مامان مامان ☀️و🌙 ۱۵ ماهگی