۴ پاسخ

تا چهار هفته تاریخ داره اگه بیشتر شده بهش نده

اکثرشیرخشک هابعدازبازشدن تا۴هفته تاریخ دارن

هرشیرخشک بد از باز شدن تا یک ماه میشه استفاده کرد

اگه یکماه نگذشته نه

سوال های مرتبط