۲ پاسخ

تعبیر خوبی داره، میوه های بهشتی هستن
معمولا به معنی رزق و روزی هست

انار مال هست زده ـ انجیر اگه فصلش نباشه غم هست

سوال های مرتبط

مامان اقاکوچولو مامان اقاکوچولو ۳ سالگی