۴ پاسخ

حتما شیرخوار رو بده و کلاه هم بزار سرش چون گوششون هم درد میگیره تو این سرماخوردگی

دختر منم همینجوری بود ،تو خواب و بیداری سرفه میکنه ،اگه میتونی برو دکتر اگه شرایط نداری براش از داروخانه قطره پلارژین و شربت ایورامی و آزیترومایسین بگیر بده

باید ببری دکتر

ببری دکتر بهتره

سوال های مرتبط

مامان بردیا👼🤍🍼 مامان بردیا👼🤍🍼 ۱ سالگی