همشون پسرونه اس
طرح های دخترونه و زیادی داریم
اینا حس پسرونه میدن
یه سر به سانی بیبی بزن خیلی طرح های قشنگ داره
تدی بگیر اسپورته
فیله قشنگه
شماره یک
۳به دختر میخوره
۱یا۳
اسپورته من عاشق تدي ام دارم وسيله هاشو تدي ميخرم🥺
همش اسپرته هم به دختر میخوره هم پسر
همش خوبه من نظرم روی ۱ و ۵
طرحای دخترونه وناز زیاد داریم اینا بیشتر پسرونس
کدوم سایته؟
اسپرته همش
۱ فقط
اولی بیشتر ب دخترونه میخوره و یکمی هم دومی چون تدی
1و2
اسپرته همش ولی یک و سه قشنگ تره
همش اسپرته ولی ۱ و ۳ بیشتر دخترونس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.