خانوما اینا دخترونس ؟قشنگه ؟🥺

تصویر
۱۷ پاسخ

اسپرته و خیلی قشنگه به راحتی میتونی برا بچه بعدیتم استفاده کنی عزیزم
یه طرح خاص پسرونه یا دخترونه رو من نمی‌پسندم
به نظرم اینکه بتونی بعدا برا بعدی هم استفاده کنی عالیه
من ساک نوزاد مثل همین که شما گرفتی گرفتم رنگ مشکی

اینا اسپرته منم ک گرفتم برای دختر پسرم ک دوقلوهستن دوتاش همی مدلین

آره خیلی نازه اسپرته 😍

اسپرته عزیزم، دخترونه پسرونه نداره

اسپرتن همشون عزبزم

اسپرته منم واسه دوقلوهام ک دختر و پسرن همین طرحو گرفتم اغوشی و تشک و بالشت

اسپارته

اسپرته من سر پسرم وسایلاشو تدی گرفتم الان واسه دخترمم همونارو میخوام استفاده کنم

اسپرته من برا پسرم همه رو تدی کرم گرفتم

اسپرته خیلی نازه

سلیقه ایه من خرس وتدی برای دختر نمیپسندم رنگین کمون وخرگوش دخترونه تره

اره رنگ کرم ک اسپرته عروسک روشم ک مهم نیس واسه بچه ها جذابه

خیلی قشنگه بنظر من میتونه اسپرت باشه هم برای دختر هم پسر

اسپرته خیلی خوشگله مبارکش باشه

اسپرته گلم خوشگله

ارع عزیزم اسپرته
من اکثر وسایلای دخترمو تدی گرفتم

یونیسکسه اره خیلی قشنگه🥺🩷

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۱ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان مامان ویهان ۳ ماهگی
مامان 🩵👶🏻Alisan مامان 🩵👶🏻Alisan ۷ ماهگی
مامان آینده🤍 مامان آینده🤍 قصد بارداری