مامانا کاشانی داریم اینجا ترخدا بیاید

۴ پاسخ

ب نظرت اتفاقی میفته؟مامانم اینا ۳۰۰متر .من ۸۰۰,۷۰۰متر فاصله دارم

سلام گلم شما خونتون پیش انبار نفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله عزیزم

ماشین ثبت نام کردیم زدیم تحویل حضوری کاشان حالا بعد دو هفته اسمس اومده برا تحویل ولی هیچ سایتی باز نمیشه. سایپا سیتروئن کسی شماره ازش داره یا اشنایی داشته باشه کمکم کنه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۳ سالگی
مامان حسین جان 💙 مامان حسین جان 💙 ۳ سالگی
مامان یکتا مامان یکتا ۲ سالگی