حالا منی که هیچی شکم ندارم 😩😂
شکممن اصلا ترکنخورد به نظرت میخوره
منم بار اولم سر دخترم همینقدر ترک داشتم سر پسرم کلا رفت سر این دخترمم سفید شد کلا ب مرور میره شکمتم پایینه خیلی
شکم منم همینجوری بود با همین ترک های سیاه حتی بیکینی هم ترک خورده و تیره شده مامانم اینجوری نبوده شانس منه دیگه 😅ولی عیب ندارع فدای یه تاری موی بچم
ای جانم ماشاالله عزیزم اخرین بار وزن چند کیلو بود ؟
🤣من پشمام ریخت من با دوتا تو ۹ ماهگی پس دیگ چی میشم باید یکی شکمم و نگهداره بیام برم
واییی ادم دلش میخواد سریعتر دستش بگیره
چطوری تو شکم من بودیییی😍😍😍😍انشاالله به دلخوش بغلش کنی مامانییییی لذت دیدنش تمام این ترک وسیاهی از بین میبره😍😍🫠
نگران نباش بالاخره نزدیک زایمانته بسلامتی باید بچه بیاد پایین بره تو کانال زایمان بدن روتین وروال خودشو قشنگ میدونه زیاد بهش فک نکن
خوبه که پایینه نزدیک زایمانته
من هنوز پایین نیومده 😐
ولی شکمت به دوقلو میخوره ماشالله تپل مپل نی نی❤️
من زایمان اولم هنوز شکمم بالا بود ولی زایمان خوبی داشتم و بچه کاملا تو پوزیشن درست تو لگن بود اما همه میگفتن شکمت هنوز بالاعه🤨
دوقلو بارداری؟
خیلی میخارونی شکمت و ؟یه چیزی بزن خیلی قرمره
الهی بگردم چرااا شکمت این شکلی توو دختر
ماشاءالله چقدر شکمت بزرگ شدهانگار دوقلو داری
ن پایین نیس
مال منم همینجوره ولی یکم مستقیم تر،مث موشکه 🤣🤣
نه شکم من پایینتره
دیگه سنگین شده باید یع کم پایین باشه
با این وضعت چجوری کار میکنی خیلی سخته 🫠
داره میاد یاییین
نه بنظرم پایین نیست
نه خوبه که مال من خیلی پایینه
دوقلوو داری؟؟؟
اوخی دو قلوئه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.