۸ پاسخ

ان شاءالله مارو هم دعا کن حتما

توروخذا منم دعاکن گل پسرمو صحیح وسالم وسلامت بدنیا بیاریم انشالله

ایشالله هرچی هس خیره
تورو خدا از ته دل واسم دعا کن لطفا یادت نره

عزیزم اگ درد داری بروبیمارستان

انشالله که هست ومیری زایمان میکنی

شکم منم خیلی افتادس

کمر درد از علائم زایمان هست ولی باید علائم دیگ ام داشته باشی

انشاالله

سوال های مرتبط

مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد