من ۲۵ اسفند میشه ۱۲ هفته و ۳روز که باید برم...همدان خبری نیست؟ باید بیام همدان
انتی برا سندروم داون از ۱۱ هفته وقت داری بری تا ۱۳ هفته ازمایشم داره باید بدی
هفته ۱۲ ام دکتر میفرسته واسه غربالگری اول که توی سونوگرافی انتی مشخص میشه که نشانه سلامت کوچولو هست
از ۱۱ هفته به بعد تا ۱۳ هفته باید انجام داد برای سلامتی بچه هستش
۱۱تا ۱۳هفته وقت داری
غربالگری سندروم داونه من ۱۲ هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.