خانما انتی چیه چند هفته آدم باید بره

۶ پاسخ

من ۲۵ اسفند میشه ۱۲ هفته و ۳روز که باید برم...همدان خبری نیست؟ باید بیام همدان

انتی برا سندروم داون از ۱۱ هفته وقت داری بری تا ۱۳ هفته ازمایشم داره باید بدی

هفته ۱۲ ام دکتر میفرسته واسه غربالگری اول که توی سونوگرافی انتی مشخص میشه که نشانه سلامت کوچولو هست

از ۱۱ هفته به بعد تا ۱۳ هفته باید انجام داد برای سلامتی بچه هستش

۱۱تا ۱۳هفته وقت داری

غربالگری سندروم داونه من ۱۲ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۵ ماهگی
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری