۸ پاسخ

بچه من دو ماهشه، چندروزیه ک یاد گرفته دستشو میخوره
اکثرا وقتی گرسنه اس دستشو میخوره اره

کاش همینو یکی به مادرشوعرم بفهمونه که همه بچه ها این دوره رو دارن ربطی به گشنگی ندارع تا بچم دستشو میخوره میگه گشنش میگم طبیعیه اصرار داره که گشنش

پسر من از دو ۳ روز بعد واکسن زده میخوره دستشو،اما قشنگ مشخصه منظورش گرسنگی هست

بستگی به هر بچه ای داره. بچه من زیر یک ماه دستشو میخورد

دختر من دیگه دو هفته ای هست دستشو میخوره
بلافاصله بعد شیرم گاهی میخوره
ربطی به گشنگی نداره

نه عزیزم بچه ها با دهانشون همه چیو کشف میکنن الانم دستشو تازه کشف کرده مثلا 😂❤️
من پسرم وقتی خوابش میاد بیشتر دستشو میخوره بهش پستونک میدم میخابه

از ۴ اینا. ربطی ب گشنگی نداره طبیعتشونه

نه مرحله ی شناخت و تکاملشه هم دهنشو میشناسه هم دستشو

سوال های مرتبط