۲۱ پاسخ

خوشکله😍😍😍

سلیقم نیست اصلا
چیزای بهترو قشنگ تری گیرت میاد

خوب نیست با احترام

روبگ خیلی خوشگله ولی گرون داده من جنس بهترشو گرفتم ۲۸۰۰خیلی پف و گرمه

سلیقه ی من نیس.
ولی نسبت ب قیمت هم نمی ارزد

من خیلی دوست دارم ولی بیشتر از ۲ نمیرزه

قشنگه

قشنگه خوبه

خیلی خاص و قشنگه رنگشم با همه کلاه و کفشی ست میشه

بنظرم پسرونه کاپشنای دخترانه خیلی قشنگ ترن

خوبه ولی قیمتش بالاس

خوشگله 😍

قیمتش بالا نیست یکم؟؟۳میلیون و‌۵۰۰خیلیه اخه

کاش عکس گلی از رگال میزاشتی که مشخص بشه چه رنگ هایی داره اینطوری بهتر میشد کمک کرد

قشنگه اما گرونه گلم

قشنگه.

بستگی داره برای کی میخوای،کسی که میپوشه لاغره،چاقه،چن سالشه،چون این مدل کاپشن بدن رو تپل تر نشون میده و ممکنه سلیقه هرکس نباشه،اما اگر برای یه دختر نوجوان میخوای بگیری رنگ صورتی بگیر که پر طرفدار تره

قشنگه ولی رنگی بگیر

خوشم اومد

بامزس
اندازش مشخص نیس
برای خودت؟یا دخترت؟

برا کی ؟

سوال های مرتبط