۱۴ پاسخ

من که ندادم بهش چون ی چند روز دادم سینه مو نمی‌گرفت
هم شیشه میخوره هم سینه

عزیزم شما سر این بارداری سرکلاژ شدید ؟

سلام عزیزم میشه درخواستمو قبول کنی شما بسلامتی سر وقت زایمان کردین؟؟؟
آخه منم مثه شما ی زایمان زودرس داشتم الان ب دومی استرس دارم شما چکار کردین دکترتون گفت چکار کنین میشه راهنماییم کنین ممنون

پسر من کلا با پستونک میخوابه

دختر منم داره کلا نگرفتش 🥲 ولی بعضی بچها زیاد پستونکی نیستن .دختر منم زیاد مک نمیزنه .منم دیگ فقط موقع خابوندنش بهش میدم

يكم زود زود بدي عادت ميكنه ميگيره
سري هي اور شي شبيه ساز سينه مادره پسر منم همينو ميخوره

بی بی لند ارتودنسی بگیر میگیره

پستونک هی اور شی خیلی بزرگه سرش اصلا خوب نیست پسر من میگیره ولی زود میندازه بیرون یدونه اونت بگیر عالیه همه بچه ها دوسش دارن الان فقط با همین میخوابه و آروم میشه

هی بزار دهنش ا د بزن عادت میکنه

دوس نداره بچه منم نمیگیره اصلا

پسر منم نمیگیره

😂😂😂عزیزم
فدا سرش

ای وروجک خب یکی ارزون میگرفتی بیبی لند قیمتاش مناسب و خوبه من گرفتم دخترم از روز اول گرفت

قطره آ د روش بذار بهش بده چند بار امتحان کن میگیره

سوال های مرتبط