۶ پاسخ

من سه مدل گرد و بادومی و ارتودونسی هم خریدم امتحان کردم هیچ کدومو نمیگیره

پسر منم همینطور

یکم‌با لبش بازی بازی کن
براش شکلک در بیار مثلا بگو بیا بیا دخترم به به بخوره، پستونک رو بزن به لبش به زبونش چندین بار امتحان کن
بعد که یبار تو دهنش گرفت چند ثانیه چند ثانیه با انگشت نگه دار
هر بار چندبار تلاش کن
من از ۵ ۶روزگی
همینجوری پستونکیش کردم وگرنه انقدر شیر میخورد رفلاکس میگرفت

مدل پستونک شو عوض کن پسر من مدل اورتودنسی رو اوق میزنه چون سرش بزرگه ولی مدل بادومی رو راحت گرفت مدل فیلپس اونت

منم نمیگیره انقد شیر اضافی میخوره رفلاکس‌گرفته‌🥲🥲

ویتامین آد بزن بده بخوره

سوال های مرتبط