۱۹ پاسخ

پماد ان ان بزن زینک نزن

سلام عزیزم خوبی من مامان حسین ورضام درخواست میدی گلم
اون حسابم مسدود شد متاسفانه براهمشه این حساب جدیدمه دارم دوستام یکی. یکی دنبال میکنم ولی درخواستم پره شما درخواست بدید

بردم دکتر گفت ویروسی هست قارچ زده زینک اکساید،کلوتریمازول داد

الهی بمیرم ، ببرش دکتر گناه داره😢😢😢

ارع پسر منم یه مدت همینجوری شده بود زیر گردنش خیلیی بد بود
دکتر دوتا پماد داد همزمان هردوتا رو میزدم
بعد باز جاشو بعد یک ساعت تمیز میشستم

اخ بمیرم

دختر منم دقیقا اینجوره بود ولی یکم کمتر بردم دکتر گفت قارچه دوتا پماد داد زود خوب شد هر سه ساعت یکی درمیون زدم

ببر دکتر وقتی انقدر شدیده گناه داره بچه اینجا دکتر نیستن که

تو گهواره اینهمه عکس بدن بچه که حساسیت داده دیدم این خیلی خیلی بده حتما ببر دکتر آزمایش قارچ بده

تورو خدا ببرش دکتر گناه داره

پسر منم اینجور شد ولی ن به این شدت بهش عدس دادم روز بعدش پشت پاش چند تا زد از اینا چند روز بهش پماد زدم خوب شد ولی دوماه میشه دیگه عدس بهش ندادم

عزیزم این واقعا درد داره براش گناه داره طفل معصوم ببر دکتر اینجا ک پزشک نیستن این شدیده

با عرض معذرت پای بچه کباب شده
تازع میپرسی کسی بچش اینطور شده؟؟؟


پاشو پاشو طفل معصوم ببر دکتر

دکترش فردا نوبت گرفتم

قارچی شده

آخ بمیرم براش. خواهش میکنم زود ببرش دکتر تا خوب بشه.

وای چه بدجور شده ببردکتر زود

ابله مرغانه🥲🥲

وااااای چقد وحشتناکع ببرش دکتر سریع

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه های خداا مامان هدیه های خداا ۱۵ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی