خانوما سیب زمینی آبپز به دخترم خالی بدم ناهار خوب

۴ پاسخ

با کره بده عزیزم

من کره و شیر میریزم پوره نرم و خوش مزه میشه با نمک

یکم با اب جوش نرمش کن کره ام داری بزن

اره

سوال های مرتبط