۲ پاسخ

اماده بخر راحت

یه دونه یا دوتا دونه بادوم رو توی آبجوش بنداز در حد دوسه دقیقه بندازی دیکه میشه پوستشو جدا کرد
پوستشو که جدا کردی با پشت چای صاف کن یا الک رنده بزن با یکم آب در حد سی چهل سی سی بزار بجوشه یکی دوتا قل که خورد کافیه
من چون شیرخودمو نمیدادم دکتر میکفت بعدش میتونی یکم شیرخشکی که با آب درست شده و حاضر باشه رو بعذ سرد شدن فرنی به فرنی اضافه کنی
بعضی ها که بچه هاشون مشکل نداره بجای آبی که کفتم شیر پاستوریزه میریزن تو فرنی
ولی اگر تازه میخای شروع کنی به غذای کمکی همون با آب درست کنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی
مامان مهراد .معراج مامان مهراد .معراج ۱۱ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان هامین👦🏻💙 مامان هامین👦🏻💙 ۱۱ ماهگی
مامان تیاراغلامی مامان تیاراغلامی ۱ سالگی