۸ پاسخ

من ختنش که کردم پوشک سایز بزرگ تر گرفتم که اذیت نشه الانم همون ۴میبندم براش

من دخترم داره میره تو ۶
از ماه پیش ۵ میبندم

من ۴تا بسته بزرگ ۲ رو باز کرده بودم از وسطای ۳ ماهگی براش کوچیک شده بود جاش میموند رو پاش ولی مجبوری بستم که تموم بشه ولی الان ۲ روزه ۳ میبندم

بستگی به هیکل بچه داره من 4 میگیرم از 3 ماهگی الان 4 ماهشه

ب سن نیس ب وزن فک کنم

دخترت چند کیلو؟

دختر من ۵ روز دیگه میره ۴ همچنان ۲ میبندم

3 .....

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا ۸ ماهگی
مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی