خانما بچم تبش 37.5هست چکار کنم؟

۳ پاسخ

ایبوپروفن بده
یه رکابی بزار با شلوارک یا شلوار تنش باشه
زود زود دست و پا و صورتش بشور اگه هم حساس نیس پیاز بزار کف پاش جوراب بپوشون
شکم شویه هم عالیه

شياف بزن زود مياد پايين

قطره استا بده چون نیم درجه باید بهش اضافه کنی میشه ۸

سوال های مرتبط

مامان دردونه من مامان دردونه من ۲ سالگی