۶ پاسخ

۴۱۰۰ وزنش بود

ماشالله چقدر بچه های همه درشت و تپلی هستن 🤣فقط دختر من خاله ریزس ،دختر من واکسن دوماهگیش ۴۷۰۰بود

۲ماهگی ۵و۳۰۰

کیلو۴۵۰۰

۵۸۰۰

۶ کیلو و ۶۰سانت

سوال های مرتبط

مامان أکتای و آترین مامان أکتای و آترین ۱۴ ماهگی