ایورامی
پروسپان هم عالیه
شربت آیورامی عالیه برای سرفه
نشاسته
مثل فرنی درست کن
بجای ارد نشاسته بزن
پدی کاف زیر۳ سال ممنوعه . شربت پلارژین به دونه براش درست کن عالیه و مایعات زیاد آب جوشیده ولرم شیر خیلی خوبه لبنیات و چیزای سرد اصلا نده .
دانه به رو دم کن ابشو بده بخورن
شلغم هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.