اگر یوسف رو درست تلفظ کنن یوسف قشنگتره
سلیقه من نیس هیچ کدوم،هر کدوم خودت ب دلتمیشینه ولی یوسف باز بهتره
یوسف قشنگتره
مهدی
هیچکدوم چون عربین
مهدی چون بهتر تلفظ میشه
سلام عزیزم شما شماره ای از بیمارستان گناوه دارید؟
هردو
مهدی.
مهدی
مهدی.
مَهدی
مهدی.
مهدی😍
از نظر من مهدی قشنگتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.