خانما اسم مهدی قشنگه یا یوسف

۱۵ پاسخ

اگر یوسف رو درست تلفظ کنن یوسف قشنگتره

سلیقه من نیس هیچ کدوم،هر کدوم خودت ب دلت‌میشینه ولی یوسف باز بهتره

یوسف قشنگتره

مهدی

هیچکدوم چون عربین

مهدی چون بهتر تلفظ میشه

سلام عزیزم شما شماره ای از بیمارستان گناوه دارید؟

هردو

مهدی.

مهدی

مهدی.

مَهدی

مهدی.

مهدی😍

از نظر من مهدی قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۳ ماهگی
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان همتا💖 مامان همتا💖 ۵ ماهگی
مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان آرسام🩵آیلین💜 مامان آرسام🩵آیلین💜 ۲ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد