الان میتونم برم لیزر؟؟؟
شیر خودم میدم

۷ پاسخ

من دخترم سه ماه و چند روزش شد رفتم
از دکترمم پرسیدم گفتم دو ماه اول بعد از زایمان نرو چون هورومونا خیلی بالا پایین میشن ولی بعدش میتونی بری منم سه ماهگی رفتم

میتونی بری فقط زیربغل و ۶ماه بعد باید لیزر کنی

بری هم عزیزم جواب نمیگیری چون شیر میدی و هورمونات ثابت نیستن

میتونی بری فکر کنم ولی بخاطر تغییرات هورمونی که الان داری خوب جواب نمی‌گیری

لیزر کجا میزی قشنگ از بین میبزع

نه اپراتور لیزر ب من گف سم ایجاد میشه توی شیر

ن اصلا

سوال های مرتبط