۷ پاسخ

ژل بگیر از داروخانه در جا خوب میکنه

پسر منم زده بود هیچی نزدم خوب شد بستنی زیادبده رفتم داروخانه افتین ژل داد

داروخونه قطره نیستاتین میده طول میکشه
بعد همون دکتر داروخونه گفت آفتین ژل بزن درسته میسوزنه ولی بچه راحت میشه
پسرم اخه نمیتونست غذا بخوره
ی بار زدم بچه ام راحت شد

دهن من آفت زده بود رب انار زدم خیلی سوخت ولی خوب شد

قطره نیستاتین بگیر گلم

ماست زیاد بدا بخوره کلا چیزای خنک گرمی نده فعلا

داروخونه قطره میده بهش

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو ❤️😘 مامان علی کوچولو ❤️😘 ۳ سالگی