برای افت دهان بچه ۳ساله چی خوبه؟

۴ پاسخ

یه ژل بود داروخانه داد زود خوب شد

موکوزامین عاااالیییییه ۳ثانیه خوب میشه

پسر منم زد یه قطره دیفن بزن بهش

قطره ی نیستانین عزیزم

سوال های مرتبط

مامان روژان و رَستا💝 مامان روژان و رَستا💝 ۳ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۳ سالگی