۶ پاسخ

شیاف بزار

کدوم بیمارستان عزیزم؟ بچه اولی؟

پماد بخیه بخر اگ شیر خودتو میدی بنظرم قرص نخور شیرتو خشک میکنه من پماد زدم خوب شدم کلی چیز میزم استفاده کردم ولی جواب نداد

خوب طبیعیه هنوز ۲روز گذشته از زایمانت کم کم خوب میشه خودتو با سرم شستشو بشور با سشوار خشک کن ابمیوه اناناس بخور زود جوش میخوره

مسکن و شیاف استفاده کن عزیزم

شیاف مسکن بزن و قرص آناهیل بخور بخیه هات سریع جوش بخوره

سوال های مرتبط