۴ پاسخ

بعدازبیست روزگن سفت وازروزاول فقطبایه شال ببندجوری که شکمتوبه بالاهدایت کنی

بعداز ۱۰ روز شکمتو ببند درد داره ولی ببند

ببند الان هم شکمت جمه میشه هم نمیفته مال من خیلی جمع شد هنوزم دارم میبندم .

۶۰روز

سوال های مرتبط