سلام کسی بوده با پریود نا منظم باردار شه

۵ پاسخ

اره من تنبلی داشتم پریودیامم افتضاح 20 روز عقب مینداختم 6 7 ماه اقدام بودم بارداری شدم

خودم هم تنبلی داشتم هم کیست هم پریودی نامنظم

اره دخترخاله های من پریودشون نامنظم بود
همشون باردار شدن همه ام دوتا پسر دارن

برای پریود نامنظم حتما دکتر زنان و زایمان برید و تحت نظر باشید حتما راحت تر باردار میشید

بله من

سوال های مرتبط

مامان دو گل پسر 💙🩵 مامان دو گل پسر 💙🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مهین عطشانی مهین عطشانی قصد بارداری