اره من تنبلی داشتم پریودیامم افتضاح 20 روز عقب مینداختم 6 7 ماه اقدام بودم بارداری شدم
خودم هم تنبلی داشتم هم کیست هم پریودی نامنظم
اره دخترخاله های من پریودشون نامنظم بود
همشون باردار شدن همه ام دوتا پسر دارن
برای پریود نامنظم حتما دکتر زنان و زایمان برید و تحت نظر باشید حتما راحت تر باردار میشید
بله من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.