خانما تا چندماهگی شیرخشکarباید بدم ب پسرم؟

۲ پاسخ

من تا شیش ماهگی دادم البته رفلاکسش خوب شده بود که دیگه ندادم شماهم شیرخشک ساده بگیر بده اگه بالا نمیاره یعنی خوب شده

تا یکسال

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۷ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی