۳ پاسخ

اره دیگه ۲سالگی هم بده حتما
پسر منم کم خونی داشت با ویتامین دیش کم بود دارو میدم بهش بعد عید بازم باید ببرم ازمایش بده چکش کنم

دختر من ۱۰ کیلو هم نیست

۱۳ کیلو خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی