سلام شیر خشک تا چندساعت بمونه خراب نمیشه

۶ پاسخ

دو ساعت عزیزم. اکر دهن بزنه کمتر

یک ساعت

دکتر به من گفت نهایتا یک ساعت

میگن دوساعت والا روش نوشته

بیشتر از ۵۰ دقیقه نباید بمونه اونم حتما بابد گرم نگهش دارین سرد بچه رو اذیت میکنه

محیط بیرون نهایت یکساعت اگه دهن نزده باشه یکم بیشتر

سوال های مرتبط

مامان نلین 🩷 مامان نلین 🩷 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان 🩵جوجه🩵 مامان 🩵جوجه🩵 ۷ ماهگی