مامانایی که شیر میدین .روزه میگیرین

۱۴ پاسخ

اعتقادي ب روزه ندارم

آره میگیرم

بله عزیزم

بله گلم
الان دیگه بزرگ شدن کمتر شیر میخورن
امروز دندون درد داشتم از بس درد گرفت زده بود سر و گوشم عصبی میشدم مجبور شدم قرص بخورم که بتونم به بچه هام برسم .ان شاالله بعدا قضاشو میگیرم

بله میگیرم

بله ب امید خدا تا الان ک گرفتم خوب بوده ولی با این همه استرس بدنم ضعیف شده

بله ۲.۳ تا میشم‌یکی نمیشم

نه والامن که غذامیخورم ضعف میرم اگه نخورم دیگه قش میکنم

نه عزیزم من همینجوری دائم الگرسنه ام

بله من میگیرم

اره من میگیرم

آره عزیزم اصلا نمیفهمی

نه من نمیگیرم

بله عزیز

سوال های مرتبط

مامان طاها و ماهان مامان طاها و ماهان هفته بیست‌وهشتم بارداری