سلام چطورین
واکسن یکسالگی چندتاس به پا میزنن یا دست؟؟!

۴ پاسخ

من امروز زدم عزیزم خیلی سبکه خداروشکر
یکی به دست یکی پا

یا ابلفضل پسرم امروز یسالش شد😳یادم رفته واکسن و

سلام
۲تا.. پای راست دست راست
واکسن سبکی هم هستش نسبت ب سایز واکسنا

دوتا یکی دست راست یکی پا راست

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی
مامان پسرک 💙✨ مامان پسرک 💙✨ ۱ سالگی