هر سفت شدنی انقباض نیست من بیمارستان بهم گفت اگر در حالت دراز کش و استراحت هم از بالا تا پایین شکم سفت میشد و دوباره برمیگشت به حالت قبل اونا انقباض محسوب میشن
اره من انقباض داشتم بستری شدم تا احساس کردی انقباض داری دراز بکش به کمر دستت بزار روی نافت یه کم که بچه عذیت نشه فشار بدع ده دقیقه صبر کن ببین چندبار سفت میشه
اگر سفت میشع شل میشه باید بری دکتر چون الان نزدیک زایمانتع میتوتی زایمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.