۵ پاسخ

من راضی ام پارسال گرفتم نزدیک ۵۰۰

من دارم این دو ساله عالیه عالیع. من یه زره نم میده ک برای اطمینان یه نوار هم میزارم ک لباس زیرم کثیف نشه

یعنی اصلا خونریزی بیرون نمیزنه؟ چندش آور نیس؟

والا تا قبل این جریان که حدود ۵۰۰ تومن بود
الان نمیدونم
آره خیلی خوبه عالیه

من ۷ ۸ ماه پیش خریدم ۴۹۰ و ب شدت راضیم جوری ک دیگه تحمل یک ثانیه نوار بهداشتی رو ندارم.

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۶ سالگی