۱۱ پاسخ

اره راضیم .برگردمم عقب بازم عمل میکنم

البته دماغم اصلا اونقدر ها بد نیست یه قوز داره یکمی نوکش پایینه بهرحال عمل میخواد استخونیه ،چی بگم حالا که رفتم نوبت زدم هر چند شوهرم هم دلش نبود باز گفتم تا بچه دوم نیاوردم عمل کنم بهتره

اره
اما عمل سختیه

اره من میگم کاش برا عروسیم عمل میکردم😁

بینی استخونی نتیجع عالی میشه حتما عمل کن

بله

به نظرم اگه دوست داری عمل کن دنیا دو روزه هی آدم با حسرت زندگی نکنه بهتره

من می‌خوام عمل کنم ده روز دیگه نوبتم هست خیلی استرس دارم البته سپردم به خدا
همیشه میگم کاش مجرد بودم و بچه نداشتم عمل کرده بودم تو جوونی و اینا بودم ظاهر برام مهم تر بود رفت و آمدها و عروسی ها بیشتر بود اون موقع خوب بود دماغم خوشگل باشه الان که دیگه هیچ خبری نیست از عروسی و مهمونی ولی بازم میگم برا دل خودم ببینم چه شکلی میشم عمل کنم
دوستام میگن بازم دیر نیست بهر حال دل و زدم به دریا

عمل بینی شانسیه تو قیافه که خیلی تاثیر داره آدم بی بی فیس میشه

اگه از بیهوشی نمیترسی عمل کن.من از بیهوشی میترسم بخاطر بچه دلنگرانم عمل نمیکنم

سوال منم هست ..

سوال های مرتبط