عمل بینی چطوره سخته؟بعدش اون تامپونهایی که میزارن داخل سوراخ بینی راه نفس رو نمی گیره؟ عق نمیزنید؟ من یکم دماغم پر باشه حالت تهوع می گیرم عق می زنم میگن بعد عمل باید به پشت بخوابی من اگه به شکم نخوابم و صورتم رو نزارم رو بالش خوابم نمیبره دوست دارم عمل کنم
ننوشته برای منم
بس چرا برای من ننوشته
سلام عزیزم آره بود
نگاه میکنم میگمت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.