سایز ۰ نگیر استفاده نمیشه مگه اینکه نارس باشه ۰تا ۳ماه بگیر
بادی ۰تا۳ماه بگیر
۶تا پاپوش به نظرم زیاد بازم بستگی به خودت داره
برا لباس ببین مثلا تو زمستون چند ماهه میشه همون سایز بخر
ست قابلمه و فلاسک و بشقاب وایناها
کالاندولا برا خدتم پد سینه بگیر
6جفت پاپوش چ خبره😁دسمال سر چی هس؟
دسمال 4تیکه چیه
سلام مبارک باشه به سلامتی
فک میکنم فقط اینا مونده:
روتختی
ست لحاف تشت بالش مسافرتی یا دم دستی
وان حمام
اسباب بازی و عروسک
ست کالسکه
ظرف غذا و لیوان یا فلاسک
سایز صفر خیلیه چهار دست
من کلا یدونه بیمارستانی گرفتم صفر
بقیش همش یک و دو سه هستش
بچه خیلی زود رشد میکنه
سایز سفر زیاد داری میگیری بنظرم
بادی سایز سفر نگیر بچه ریزه اصن خوب نمیشه بپوشی براش
کلاه بندی بگیر
شلوار تکم بگیر شلوار بیشتر لازمه
چسب گوشم بگیر برا حموم دادنش خوبه
وازلین بچه هم بگیر هر بار بعد شستنش بزن براش هیچوقت نمیسوزه خواهرام این کارو میکنن اصن بچشون نسوخته تا الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.