۹ پاسخ

الکیه

موهاش داره پر ترمیشه

بخاطر فشار رحم ب دیافراگم و معدس

بچه من که فک کنم کچله🥲🥲🥲😁😁😁

عزیزم بچه تو کیسه ابه مگه موهاش میزنه بیرون؟؟؟؟
اون اسید معدمون هست که انقدر برگشته اون مسیر رو زخم کرده بلاخره بچه بزرگ میشه به اعضای داخلی فشار وارد میکنه

ن عزیزم اینا دیگ علایم این هفته هاس من دیشب از سوزش معده و درد معده داشتم گریه میکردم🥲اسیدش بالا میزنه دیگ

ربطی به مو نداره

الان ک دیگه فعععک نکنم مو در بیارع احتمال پشماشه دارع در میاد😂😂

مو که خیلی وقته در آورده🧐

سوال های مرتبط

مامان قرصه ماه 🌝 مامان قرصه ماه 🌝 ۴ ماهگی
مامان هاناخانم⁦◕ᴗ◕✿ مامان هاناخانم⁦◕ᴗ◕✿ ۷ ماهگی
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 روزهای ابتدایی تولد