۲ پاسخ

همه ویتامین هارو توش داره مولتی ویتامینه دیگه...به نظرم اوابوست یا اوزیل یا فرتیل یا اوامایول پلاس یا پودر اینوفولیک اینا میگرفتی بهتر بود برای تقویت عملکرد تخمدان وکیفیت تخمکه...

دکتر یه دوره برای من نوشت خوردم..تاثیری نداشت

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق💌🫧 مامان فندوق💌🫧 هفته سوم بارداری