اسم این گل چیع؟؟

تصویر
۵ پاسخ

کالانکوئه اسمشه

نه این قاشقی نیست اصلا

قاشقی منم گل قرمزشو دارم

واااای چه خوووشکله😍
منم میخرم حتماااا🥰
همیشه همینجوری پر گله؟؟

قاشقی میگیم ما

سوال های مرتبط

مامان آبجیا مامان آبجیا ۱۰ ماهگی
مامان (سما)❤ مامان (سما)❤ ۱۶ ماهگی
مامان آنیا😍 مامان آنیا😍 ۱۳ ماهگی
مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 ۱۱ ماهگی
مامان یزدان 💙🧿 مامان یزدان 💙🧿 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی