سلام خانما کسی هست تو شیردهی قلیون بکشه؟

۴ پاسخ

من میکشم بعضی وقتا
قبلش شیر میدم سیر شه بعدشم یه چندبار میدوشم

من بچم سینم ول کرد
اولین چیزی ک میخام برم سمتش قلیونه😂

اگه میخوای قلیون بکشی شیرش بده بعد یکم شیرتو بدوش بریز تو شیشه شیر ک قلیون کشیدی مزش عوض نشه
البته با ی بار عوض نمیشه

من یک بار کشیدم دوروز شیر ندادم😂😂

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 ۸ ماهگی